Firemní dárky upevňují vztahy

firemni-darky

Firemní dárkové předměty mají na navázání či udržení obchodních vztahů větší vliv, než by se na první pohled mohlo zdát. Hlavní roli zde totiž hraje psychologie. Moment obdarování přivodí klientovi příjemný pocit, který si bude ve spojení s vámi pamatovat. Chcete znát další důvody, proč a jak své klienty obdarovat?

Chytrá investice

Když poděkujete nebo vyjádříte uznání dárkem, budujete loajalitu. Každý raději spolupracuje s někým, kdo ho oceňuje. 

Dárkem vyjadřujete něco více, než jen finanční hodnotu. Ukazujete, že vám na druhé straně záleží, a každý se rád vrací tam, kde se cítí důležitý.

Ve finále pak můžete díky vhodnému firemnímu dárku udělat výnosný obchod.

Reklamní předměty mohou být daňově uznatelné

Další důvod, proč firemní reklamní předměty nepodceňovat. Náklady na reprezentaci sice patří mezi nedaňové náklady, ale existují výjimky. Abyste mohli reklamní dárkové předměty zahrnout do daňových nákladů, musí splňovat tyto podmínky: 

  • Nést logo nebo ochrannou známku poskytovatele. 
  • Jednotková cena nesmí přesáhnout 500 Kč bez DPH. Do jednotkové ceny se však započítávají všechny náklady související s pořízením dárku, tedy i doprava a obaly. 
  • Předměty nepodléhají spotřební dani, vyjma tichého vína.

3 tipy, jaké dárky pro firemní partnery vybírat

O svých obchodních partnerech už zřejmě něco víte. Zamyslete se nad jejich postoji, uvažováním a stylem jednání. Stejně jako v obchodě - na různé cílové skupiny zapůsobí jiný dárek.     

  1. Praktické - Firemní reklamní předměty, které neurazí a které klient určitě využije, jsou psací potřeby, diáře či flash disky. Vždy ale volte co nejkvalitnější, případně značkové provedení.
  2. Nevšední - Originální reklamní předměty potěší o něco více, ale pozor, ať to nepřeženete. Nic nezkazíte například dárkovou sadou vína s komponenty, a to s logem obdarovaného.
  3. Luxusní reklamní předměty - Dárek by měl nejen potěšit, ale také zapůsobit. Ukázat, že si obdarovaného vážíte a že na něm nešetříte.

 

Firemní dárky s příběhem

Nezapomeňte, že dárkové předměty mnohé vypovídají také o vás

  • První skupina dárků ukazuje na spojení nejvyšší kvality a praktičnosti. 
  • Originální dárky napoví, že máte dobré nápady. 
  • Poslední tip vypovídá, že si zakládáte na precizních produktech a dobrých vztazích.

Ideální řešení je, pokud se vám podaří spojit všechny 3 faktory do jednoho předmětu. Takový dárek rozhodně utuží obchodní vztah a podpoří pozitivní povědomí o vaší značce.

3 v 1

Jedna z možností, která spojuje praktičnost, originalitu a luxus do jediného firemního dárku, je designový stojan na víno. Je to předmět, který najde své praktické využití a neskončí na dně šuplíku. Unikátní dárek, kterým se klient bude chlubit. 

Stojany Raxi splňují i třetí faktor - luxusní a precizní provedení. Díky kombinaci dřeva a kovu jsou vizuálně velmi zajímavé, poctivé materiály zaručují dostatečnou pevnost a stabilitu. Stojany Raxi jsou na první pohled unikátní a stejně tak budete působit i vy, až je darujete firemním partnerům. 

4 kroky k mimořádným firemním dárkům s logem

V sekci Reklamní potisk na našem webu získáte ve třech krocích přesnou kalkulaci, posledním krokem objednávku dokončíte. Celý proces funguje stejným způsobem, jakým působí naše stojany. Jednoduše, ale elegantně

  1. Vyberte vhodnou variantu. Od stojanu pro 2 lahve až po ty velkokapacitní.
  2. Zadejte požadované informace, jako například počet barev potisku a počet kusů stojanů.
  3. Spočítejte si to, respektive nechte naši kalkulačku spočítat celkovou cenu.   
  4. Vyplňte kontaktní údaje, způsob dopravy a platby a objednávku odešlete.

Na stejné stránce si také můžete prohlédnout galerii realizací.